Skip to main content

Legjobb megoldás az átmeneti erőforrás és /vagy szakmai tapasztalat hiányának kezelésére

Az interim menedzserek tevékenységüket a Focus Consulting alvállalkozójaként végzik, kizárólag a ledolgozott napok után számláznak, szerződésük időtartama rugalmasan alakítható akár a projekt ideje alatt is. Meghatározott célokra, feladatokra szerződünk velük, jellemzően 3-6 hónapos időszakra, de előfordultak már pár hetes és több évre szóló projektek is.

Mikor érdemes ezt választani?

  • Átmeneti erőforráshiány kezelésére (szülési szabadág, hosszabb távollét, akár elhúzódó kiválasztási folyamat)
  • Nincs meg a megfelelő szakember a szervezetben egy határozott időre szóló feladatra (pl auditra felkészítés, átvilágítás, új törvényi szabályoknak való megfeleltetés, folyamatok kiszervezése-tendereztetés, eladásra felkészítés stb)
  • Krízis menedzsment/ Válságkezelés
  • Szervezeti átalakítás (új folyamatok kialakítása, rendszerek bevezetése)
  • Generációváltás támogatása, segítség többek között abban, hogy a cég folyamatai az új vezetőre legyenek szabva
  • Bizonyos funkciók teljes vagy részleges kialakítása (pl HR terület esetén: teljes HR szervezet felépítése vagy kizárólag teljesítménymenedzsment folyamat kialakítása)

Miért érdemes ezt a megoldást választani?

  • Az Interim menedzserek kiváló referenciákkal rendelkező, nagy és kisebb cégeknél is bizonyított szakemberek
  • Szenioritásukból adódóan gyorsan átlátják a területet, és első naptól kezdve professzionális munkát biztosítanak az ügyfelek számára
  • Ők nem csak tanácsot adni mennek, hanem el is végzik a feladatot
  • Gyors megoldás (pár napon belül rendelkezésre tudnak állni)
  • Külső szakértő szemként olyan extra tudást visznek a szervezetbe, melynek eredménye sok esetben pénzben mérhető, még akkor is, ha a projekt scope teljesen máshoz kapcsolódott.
  • Napidíj van, rejtett költségek nélkül
  • A rendelkezésre állás a projekt ideje alatt is rugalmasan alakítható
  • Minőségbiztostás (Minden projekt esetében a Focus Consulting projekt menedzsere extra költség felszámolása nélkül felügyeli az interim munkáját és a projekt előrehaladtát. Folyamatos kapcsolatban van az interimmel és az ügyféllel is)

Amennyiben kérdésük van, vagy szívesen hallanának többet erről a szolgáltatásról, keressék Domján Évát, Prémium üzletágunk vezetőjét az alábbi elérhetőségek bármelyikén:

eva.domjan@focusconsulting.hu

06 70 883 1315