Legjobb megoldás az átmeneti erőforrás és /vagy szakmai tapasztalat hiányának kezelésére
Az interim menedzserek tevékenységüket a Focus Consulting alvállalkozójaként végzik, kizárólag a ledolgozott napok után számláznak, szerződésük időtartama rugalmasan alakítható akár a projekt ideje alatt is. Meghatározott célokra, feladatokra szerződünk velük, jellemzően 3-6 hónapos időszakra, de előfordultak már pár hetes és több évre szóló projektek is.
Mikor érdemes ezt választani?
- Átmeneti erőforráshiány kezelésére (szülési szabadág, hosszabb távollét, akár elhúzódó kiválasztási folyamat)
- Nincs meg a megfelelő szakember a szervezetben egy határozott időre szóló feladatra (pl auditra felkészítés, átvilágítás, új törvényi szabályoknak való megfeleltetés, folyamatok kiszervezése-tendereztetés, eladásra felkészítés stb)
- Krízis menedzsment/ Válságkezelés
- Szervezeti átalakítás (új folyamatok kialakítása, rendszerek bevezetése)
- Generációváltás támogatása, segítség többek között abban, hogy a cég folyamatai az új vezetőre legyenek szabva
- Bizonyos funkciók teljes vagy részleges kialakítása (pl HR terület esetén: teljes HR szervezet felépítése vagy kizárólag teljesítménymenedzsment folyamat kialakítása)
Miért érdemes ezt a megoldást választani?
- Az Interim menedzserek kiváló referenciákkal rendelkező, nagy és kisebb cégeknél is bizonyított szakemberek
- Szenioritásukból adódóan gyorsan átlátják a területet, és első naptól kezdve professzionális munkát biztosítanak az ügyfelek számára
- Ők nem csak tanácsot adni mennek, hanem el is végzik a feladatot
- Gyors megoldás (pár napon belül rendelkezésre tudnak állni)
- Külső szakértő szemként olyan extra tudást visznek a szervezetbe, melynek eredménye sok esetben pénzben mérhető, még akkor is, ha a projekt scope teljesen máshoz kapcsolódott.
- Napidíj van, rejtett költségek nélkül
- A rendelkezésre állás a projekt ideje alatt is rugalmasan alakítható
- Minőségbiztostás (Minden projekt esetében a Focus Consulting projekt menedzsere extra költség felszámolása nélkül felügyeli az interim munkáját és a projekt előrehaladtát. Folyamatos kapcsolatban van az interimmel és az ügyféllel is)
Amennyiben kérdésük van, vagy szívesen hallanának többet erről a szolgáltatásról, keressék Domján Évát, Prémium üzletágunk vezetőjét az alábbi elérhetőségek bármelyikén:
06 70 883 1315